Diskusia na tému tréningový plán

Dnes sme objavili zaujímavú diskusiu ohľadom objemového tréningového plánu!

a kde by to nejaký začiatočník uregeneroval??…4 dni po sebe a ešte ked tak 5 kardio?…šak ani nevstane z postele :D radšej 2+1

3. Október 2011 o 15:02 Tade odpoveď

Je to makačka, ale to úsilie za to stojí :D

3. Október 2011 o 20:29 admin odpoveď

no to je pravda :D ako može to nejaky začiatočník skusiť :D je to makačka proste a dá sa to aj s menšou zaťažou takže da sa to upraviť aj na slabších jedincov :) 8)

8. Október 2011 o 9:25 Strongy odpoveď

Je dobré cvičiť to aj keď, mám 4 krát do týždna tréning (futbal) a 1-2 krát do týždna zápas? nemôže dôjsť k pretrenovanosti? Ďakujem …

20. Október 2011 o 20:12 miro odpoveď

K pretrénovaniu môže dôjsť a je to viac ako pravdepodobné.
Záleží však na náročnosti tréningov. Skúste cvičiť v posilňovni 3 krát do týždňa. Pred i po cvičení si doprajte kvalitný strečing. Zabraňuje pretrénovanosti.
Prípadne by boli pre vás vhodné aminokyseliny na rýchlejšiu regeneráciu organizmu.
http://obchod.zaciatocnici.sk/aminokyseliny-doplnky-vyzivy-zdroj-bcaa-a20

20. Október 2011 o 22:55 admin odpoveď

Fajný plán. Páči sa mi veľmi. Cvičenie a tipy je celkovo super

26. Október 2011 o 20:12 mato odpoveď

a kazdou seriou si mam pridat zavazie? dakujem

28. Október 2011 o 22:39 palo odpoveď

každú sériu si pridajte závažie.

1. November 2011 o 17:03 admin odpoveď

zdravím,mám otázku,že každou seriou čo pridám závažie musím zmenšiť počet opakované či nemusím ?

14. November 2011 o 19:27 paťo odpoveď

A kde je cvik na zadné delty???

15. November 2011 o 9:58 Tomáš odpoveď

Nemusíte.
Prípadne môžete zmenšovať počet opakovania a zvyšovať záťaž.

20. November 2011 o 15:19 admin odpoveď

no Tomáš ty si cviky postupne meniš v plane…neda sa naraz uplne kazdy jeden cvik a vsetky partie urobit v jednom splite :) toto je zaklad…a ty si ho rozvijaj a meň ako chces :)

21. November 2011 o 18:21 Strongy odpoveď

A DAKUJEM VAM za pripomienky a zato že sa Vám moj trening páči :)) kludne môžte sa ďalej pýtať :))

21. November 2011 o 18:22 Strongy odpoveď

Zdravim co znemená toto : 4×10-15op poprosim vysvetli t som začiatočnýk.

4. December 2011 o 13:22 Ivan odpoveď

sú to 4 série po 10-15 opakovaní.
Čiže odcvočíš cvik v rozmedzí 10 až 15 opakovaní po 4 sériach.
Napríklad ho chceš odcvičiť po 10 opakovaniach.
Tak si zvolíš cvik a cvičíš ho s 10 opakovaniami. Dáš si pauzu nejakých 90s a znova ho odcvičís s 10 opakovaniami.
takto to urobíš 4 krát. To sú tie série :)

4. December 2011 o 14:32 admin odpoveď

chcel by som sa opytat, zalezi na tom ze v akom poradi to budem robit ? napr. idem bench ptm mi viac vyhovuju tlaky na sikmej alebo mam ist podla planu hned rozpazovat. Ma to nejaky vedlajsi efekt alebo to poradie cvikov si mozem menit ako ja chcem. Za nejake nazory budem vdacny 8) Cvičím aj vďaka posilka blog

5. December 2011 o 15:00 Sweeney odpoveď

Dobry den,
Pises ze tieto sviky by si cvicil 4 dni v kuse.Cvicieval som doteraz len doma a cil zacinam chodit do posilky.Bol by problem keby si tento trening nedam po,ut,str,stv ako ty pises ale po,ut…str-pauza a potom zase stv, pia ???
A este som sa chcel spytat, je dobre pred treningom jest, po pripade co je vhodne jest pred nim, po nom a ake by tam mali byt asi rozostupy.
Za odpovede dakujem :)

11. December 2011 o 20:12 Tomas odpoveď

Admin pekne vysvetlene :D

28. December 2011 o 20:16 Strongy odpoveď

Čo keby som si tento trening dal na kazdy druhi den cize 1+1 ?? akurat by mi to vyslo na cely tyzden a tak by sa to zase opakovalo,nemohlo by to byt aj takto ? ci to bude uplne oniecom inom ? :D

7. Január 2012 o 1:22 Jaro odpoveď

toto je objemový tréning?? 4 série? plus toľko opakovaní ? … no neviem s akými váhami by som to musel robiť aby som vydržal do konca treningu ..:DD
objemový tréning má byť skôr o vyššej váhe a menšom počte opakovaní nie ? síce je to individuálne a každému to ináč vyhovuje …
max 3 série , opakovanie napr : 1.s- 10 ; 2.s -7; 3.s – 4 – pridávanie váhy … cviky v poho ale to by som sa skor rysoval nie ???

7. Január 2012 o 15:16 anonym odpoveď

Zdravím, dá sa povedať že patrím k úplným začiatočníkom a ešte stále nemám nejak úplne vyšpecifikovaný tréningový plán. Cvičím 4 dni v týždni (zvyčajne PO-ŠT). Tréning začínam 30-timi minútami na spiningovom bicykli, potom na zahriatie svalov horných končatín kliky a taktiež krúženie s 1.5kg činkami. Potom zvyčajne cviky s jednoručkami a s dlhou činkou. Každý deň cvičím aj brucho na šikmej lavičke a to spôsobom 4-5 sérií a 16-18 opakovaní s 5kg závažím na hrudi. Chcel by som sa opýtať či je to vhodné, alebo by som to mal nejak upraviť. Vďaka.

1. Február 2012 o 7:18 samy odpoveď

Druhý týždeň tento plán realizujem a je super. Mám jednu otázku. ako môžem nahradiť cvik Zdvih EZ tyčky na Scottovej lavičke 4×8-12 keď sa v posilke Scottová lavička nenachádza? Dík

1. Február 2012 o 19:59 Sani odpoveď

pekne, ale nemyslíte, že by každú (aspoň tie hlavnejšie partie) by trebalo posilňovať 2x týždenne?

3. Február 2012 o 11:50 Joško Mican ml. odpoveď

Môžeš si to anvoliť ako chceš,a le aj ten tvoj spôsob je dobrý :) alebo to cvič principom1+1.
Posledné jedlo by si mal zjesť 45 minut pred treningom.
Po treningu by si mal do seba dať vela sacahridov. ryžu napriklad.

7. Február 2012 o 22:31 admin odpoveď

Treba dodržiavať poradie cvikov. Je to vhodné nakoľko s niekotrými cvikmi ak by si si zmenil proadie by si celkovo tak neprecítil cvičenie

7. Február 2012 o 22:33 admin odpoveď

Ano i nie.
Niekedy je pri treningu vhodan zmena. a urcite 4 serie nei su veľa.
Arnold cvičil 5 sérii napriklad :)

7. Február 2012 o 22:36 admin odpoveď

Určite to môže byť aj takto :)

7. Február 2012 o 22:36 admin odpoveď

Takto trenujem tazko…ziadne male vahy…ako tu bolo povedane je to na kazdom z nas a podla nasich schopnosti…a uz davno je zname ze malo opakovani objem vela rys…takze tieto veci su otazkou cisto jedla…a stravovania…trening ci v ryse alebo objemovke musi byt stale HARDCORE! takze tí co rysujete kludne sa vykaslite na velke pocty opakovani…

a este 8-12 opakovani je stale idealne na objem…
a ak trenujes velku partiu raz do tyzdna a mas poriadne tvrdy trening tak si rozbity po tom este nejeden den…ja mam po hrudniku niekedy aj 2-3 dni mensiu svalovku..ale viem ze som urobil maximum..naco budem cvicit 3x do tyzdna hrudnik ked nemam tolko sily a energie…to je moja strategia…a osvedcila sa mne aj vela ostatným..

Good Luck…popripade sa pytajte

17. Február 2012 o 21:32 Strongy odpoveď

A co keby som si nepridaval pocas serii zavazia?

6. Marec 2012 o 14:44 Marek odpoveď

ked cvicim 4 dni do tyzdna a som zacinajuci je to dobre davat 2 dni a 1 den nic a zase 2 DNI

15. Apríl 2012 o 18:49 profix odpoveď

zdravim,.. vsetko v pohode, beriem, len polke tym cvikom nerozumiem co ktore co znamena,.. mohol by si mi to srongy alebo admin pls vysvetlit?? kedze to je aj pre zaciatocnikov? ktory cvik sa ako robi atd??? dik

23. Apríl 2012 o 23:49 sker odpoveď

Objemovy trening = zvascenie objem tela? sa pytam, pretoze dlho hladam trenongovy plan na priberanie. samozrejme cez cvicenie ;) kupil som si gainer a dufam, ze mi to pomoze :)

16. Január 2013 o 21:24 Giorgio odpoveď

Ano…len pekne makaj a dodrzuj stravu…sypka je az na poslednom mieste

 

Leave a Reply

