Tréning na chudnutie – sledovanie tepu.

Tréningový plán na chudnutie sme si už popísali, teraz sa budeme venovať tomu, ako strážiť spálené kalórie. Tréning na chudnutie pozostáva predovšetkým z kvalitnej kardio aktivity, takže nezabúdajte – svoje kalórie si musíte strážiť. Rovnako aj jedálniček musí prejsť dôkladnou kontrolou počas celého procesu chudnutia.

Tréningový plán najlepšie zaistí, že schudnete potrebné kilogramy. Telo sa dokáže po čase adaptovať na opakované stimuly, takže zmena plánu v čase je určite najlepším riešením. Chcete predsa chudnúť. A na to potrebujete, aby ste telo šokovali. Doslova. Meniť intenzitu tréningu. Alebo aspoň pravidelné kardio obmieňať v jeho formách. To znamená – beh, švihadlo, bicykel či plávanie. Každú z týchto aktivít vhodne kombinovať. Výsledky sa dostavia!

Sledovanie tepu počas behania alebo inej kardio aktivity vedie k tomu, že neklesnete pod úroveň maximálneho spaľovania tuku. Práve od 65% maximálnej tepovej frekvencie je Váš tréning efektívny, takže si to treba strážiť. Samozrejme, moderne vybavené posilňovne majú kardio prístroje s meraním pomocou stisnutia. Ale čo vonku?

Tam je dobré, aby ste si kúpili jednoduché zariadenie, ktoré Vám bude merať tep. A dá Vám hlasové znamenia, napríklad pípnutie, vždy, keď klesnete pod nastavený limit. To Vás bude motivovať viac a viac. A čo Vás ešte bude motivovať? No predsa online tréner. Najkvalitnejšie tréningové plány nájdete na www.mybodymanager.sk !

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s