Rysovanie v zime

Pýtate sa, či je dobré rysovať v zime? Položme si otázku inak – vždy je dobré rysovať, ak je čo rysovať. Ak máte dobrý svalový základ, alebo ste nadpriemerne vybavený tukovými zásobami. V prvom prípade bude výsledkom kvalitnej rysovačky telo s výrazne definovanou svalovou hmotou. V tom druhom musíte najprv schudnúť, aby ste mohli budovať svalovú hmotu.

Kedy začať rysovať vo fitness?

Ak ste na tom rovnako, ako akýkoľvek iný kulturista či cvičenec na planéte, budete bojovať o každý kúsok ťažko vybudovaného svalu. Každý deň počas objemovky ste ho budovali, ale teraz je čas oddeliť tuk. Je jasné, že bez straty svaloviny a sily to nepôjde, ale je len na Vás, aké veľké budú tieto straty. Vaša strava je stopercentná, vaše tréningy sú konzistentné a váš oddych na doplnenie energie je perfektný. Presne takto znie formulka k tomu, aby ste dosiahli najlepšie vyrysovanie pri vysokých úbytkoch tuku. Chcete zničiť veľkú vrstvu telesného tuku a všetkým predviesť, že na toto umelecké dielo ste dreli na tak dlho!

Musíte venovať osobitnú pozornosť aj strave, aj regenerácii. A dvojnásobne tréningu. Že treba mať veľa kardio aktivity je jasné každému. Ale máte dobrý tréningový plán? Taký, ktorý Vám zaručí efektívne spaľovanie tukov? Ak nie, dajte na nášho partnera – MyBodyManager Online tréner!

Za veľmi efektívne považujeme tieto dva plány:

Tréning na vyrysovanie pre mužov

Tréning na chudnutie pre ženy

One response

  1. Pingback: Vyhnite sa najčastejším fitness chybám | Tréningový plán pre každého

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s