Ako na správne drepy pre ženy?

Áno – drepy pre ženy  sú komplexným cvikom na rozvoj svalových partií v oblastí zadku. Ako však vylepšiť vaše drepy pre ženy tak aby boli efektívne a čo najlepšie? odpoveď je jednoduchá – zaradiť ich medzi váš tréningový plán a nechať tak tento komplexný cvik na programe aspoň dvakrát týždenne. Drepy majú však aj inú veľkú výhodu a tou je jednoduchosť. Nemusíte byť práve vo fitness centre, aby ste si dopriali drepy pre ženy. Ako vraví aj magazín atlas , drepy sú jednoducho multifunkčné a univerzálne. A najlepšie spravíte, ak ich budete cvičiť vždy vo voľnej chvíľke. Nech už ste kdekoľvek, doma či v práci, jednoduché drepy pre ženy si môžete odcvičiť aj tu.

Toto sú dve základné pozície, v akých by ste mali vykonávať drepy pre ženy

Presnejší postup však nájdete na http://www.mybodymanager.sk

tréningový plán

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s