Vyhnite sa najčastejším fitness chybám

Počas cvičenia nie je zložité urobiť chybu. Často sú to chyby kvôli nedostatku pokynov k správnej technike alebo času. Ak sa človek jednoducho ponáhľa, aby bolo cvičenie čo najskôr dokončené, poľahky spraví chybu. Bez ohľadu na dôvod chyby môžu viesť k zraneniu alebo prinajmenšom byť kontraproduktívne pre plnenie vašich fitnes cieľov. Preto sa musíte sústrediť na to, ako správne cvičiť

Samozrejme, že je dôležité vedieť, čo konkrétne robiť, aby sme boli úspešní a dokázali si splniť naše fitness ciele. Avšak je tiež veľmi dôležité poznať to, čo by ste robiť naopak nemali. Takže teraz by ste mali vziať na vedomie nasledujúce bežné chyby a pozrieť si naše rady na to, ako sa im vyhnúť. Tieto tipy vám pomôžu v tom, že vaše cvičenie bude efektívna a najmä budete vďaka tomu predchádzať zraneniam.

Príliš rýchlo, príliš veľa

Mnoho nových cvičencov sa snaží schudnúť alebo pribrať príliš rýchlo. A to vykonávaním príliš častého cvičenia. Alebo sa snažia cvičiť tréningové plány, ktoré sú príliš ťažké pre ich fyzické zdatnosti. Uistite sa, že začínate s cvičebným plánom, ktorý berie Vašu aktuálnu fitness formu do úvahy.

Nereálne ciele

Je dobré si stanoviť ciele, ale uistite sa, že nie sú príliš agresívne, a uvedomte si, že je v poriadku, aby ste ich pravidelne prehodnocovali. Alebo nechajte systém pre tvorbu tréningových plánov, aby to spravil za Vás. Každopádne neverte reklamám na ploché bruško za pár dní, takto to naozaj nefunguje
Ignorovanie Odborné poradenstvo

Je vždy vhodné konzultovať so svojím lekárom pred začatím cvičebného programu. A to každú nejasnosť. Alebo opäť s fitness osobným trénerom, takže sa môžete naučiť správnu techniku​​, moderné fitness informácie a dozvedieť sa, ako sa vyhnúť zraneniu. A nechajte si tiež zostaviť tréningový plán.
Preťaženie

Ak sa začnete cítiť unavení, môže to byť tým, že trénujete príliš často. Uvedomte si dôležitosť rovnováhy a že viac nie je vždy lepšie. Zvážte zníženie frekvencie vášho tréningu alebo intenzitu niektorých cvikov v ňom. Ak sa spoľahnete na fitness online tréner a, máte o tieto problémy postarané. Čo takto rysovanie v zime?

Správne doplnky

Strava je alfa a omega správneho cvičenia, chudnutia či priberania. Mali by ste vedieť alebo si nechať poradiť napríklad to, ako si vybrať proteín

Nezabudnite, že najlepšie je vytvoriť tréningový plán u profesionálov. My poznáme MyBodyManager.sk – medzinárodný projekt pre tvorbu tréningových plánov.

Za veľmi efektívne považujeme tieto dva plány:

Tréning na vyrysovanie pre mužov

Tréning na chudnutie pre ženy

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s