Kruhový tréningový plán

Určite ste zachytili aj Vy novinku – kruhový tréningový plán. Na rozdiel od toho, kedy je aérobna aktivita jednotvárna, kruhový tréning rozvíja spaľovanie tukov a formuje svaly. Systém je navrhnutý spôsobom, že krv sa počas tréningu nezadržiava v tele na jednom mieste. Naopak, preteká celým telom. Prečo je tento tréningový plán pre ženy vhodný a čo by ste si mali pamätať?

Ide o to, že absolvujete viacero cvikov na rôzne svalové partie v jednom “cykle”. Takýto tréningový plán ženy je maximálne efektívny, pretože podporuje cirkuláciu krvi a to, že vďaka tomu precvičíte aj od seba vzdialené svalové partie. Zvyčajne vďaka tomu, že kruhový tréning využíva antagonistický prístup prestriedate vrch tela s nohami.

kruhovy trening posilnovanie treningovy plan pre zeny

Práve požadovaný efekt sme dosiahli tým, že sme absolvovali v jednom rade viac cvikov na väčšinu hlavných svalových skupín. Minimálne prestávky medzi cvikmi podporia cirkuláciu krvi a telo má tak lepšie naštartovaný metabolizmus. Najlepšie tréningové plány muži aj ženy nájdete na online fitness tréner – MyBodyManager.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s