Kardio tréning na úrovni Heart Rate

Poznáte Vaše stroje v posilňovni? Určite je na nich grip na meranie HR – heart rate. Ide o intenzitu tlkotu srdca, teda tep. Poďla nej sa dá efektívne zostaviť tréningový plán pre mužov aj pre ženy na chudnutie. Tréning na základe srdcovej frekvencie využíva fakt, že spolu s intenzitou cvičenia rastie aj potreba kyslíku. Takže je jasné, že tepová frekvencia má úzku spojitosť s množstvom spotrebovaného kyslíka.

Tepová frekvencia pri tréningu je ľahko monitorovateľná a väčšina atlétov pozná jej vhodné hranice. Bežní cvičenci sa však tiež môžu zameriať na skvalitnenie tréningu a riadiť sa srdcovou frekvenciou. Dôležité je to hneď pre niekoľko dôvodov. Naše telo sa prispôsobuje tréningovému cyklu presne podľa toho, koľko vykonáme záťaže. Je teda nutné, aby atléti a tréneri poznali typ tréningu ideálny pre danú telesnú schránku.

Tréningové plány online od osobného trénera – najlepší na trhu!

Preto by ste aj Vy mali trénovať tak, aby ste zo svojho tréningu vyťažili maximum – pomocou tepovej frekvencie. Aká je ideálna tepová frekvencia pre spaľovanie tukov? A ako cvičiť? To všetko Vám poradí MyBodyManager online osobný tréner, ktorý má už viac ako 6 000 spokojných zákazníkov. viac na http://www.mybodymanager.sk

One response

  1. Pingback: Tréning, ktorý Vám zvýši kondičku? | Blog o posilňovaní

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s