Príprava na tréningový plán a cvičenie

Jednou z nevyhnutných súčastí kvalitného tréningu nielen v posilňovni ale aj v športe je príprava tela na fyzickú aktivitu. Samozrejmosťou je zahriatie svalov a pretiahnutie – to snáď vie každý. Ak ale chcete podávať kvalitné výkony, samotné zahriatie a pretiahnutie skrátka nestačí. Pretože tréningový plán môže byť náročný a svaly musia byť kvalitne pripravené na podanie výkonu. Čo ak bežná rozcvička jednoducho nestačí a potrebujete viac ako len jemný strečing?

Existuje spôsob, ako zlepšiť výkonnosť, predísť zraneniam, zbaviť sa bolestí a uvoľniť stuhnuté svaly po náročnom tréningu. Dnes by som vám chcel preto predstaviť masírovanie na penovom valci – Foam Roller the Grid.


Ako penový valec pomáha?

Foam roller funguje ako masážny nástroj, kedy váhou svojho tela vytvárate tlak a prechádzaním po valci masírujete danú časť tela. Pri tomto procese dochádza k niekoľkým podstatným veciam: napríklad k obnove pružnosti svalových vlákien – to funguje ako prevencia proti zraneniam, odplavovaniu odpadových látok, čím zlepšíme zase regeneráciu po tréningu. Rolovaním sa aj zahrejete a spevníte stred tela.

Nevyhnutnou súčasťou prípravy na tréning je aj kardio aktivita. Zahrejte sa minimálne 10 minút, aby ste telo dostali do športovacieho modu. Potom už môžete naplno odpáliť Váš tréningový plán, ktorý Vám zostavia odborníci z MyBodyManager na mieru.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s