Silový tréning a tréning pre mladých

Navrhnúť kvalitný silový tréning aj kondičný tréning môže byť veľmi zložité. Ale to nemusí byť – stačí vedieť aspoň niečo málo o tvorbe tréningového plánu. Pointa je , že potrebujete vytvoriť ucelený a komplexný program , ktorý podporuje tvrdú prácu a progresívne preťaženie svalstva . Ak sú tieto elementy na správnom mieste , ste na dobrej ceste k tomu využívať výhody programu silového tréningu pre mladých športovcov . Tréningový plán si môžete navyše nechať zostaviť u odborníka alebo využiť ešte kvalitnejšiu novinku – online fitness tréningy.

Neviete, ako sa niektoré cviky cvičia? Napríklad milované aj nenávidené drepy. Je vhodný nízky drep a ako správne drepovať? To všetko sú otázky, ktoré začiatočník nemusí chápať hneď na prvýkrát. Preto sa nebojte využiť služby online trénera, ktorý Vám poradí a zostaví tréningový plán na mieru. Pre mužov aj pre ženy. Jednoducho skvelý nástroj, ako výhodne dostať kvalitný tréningový rozpis nielen na cvičenie a venovať sa budovaniu svalstva efektívne, naplno.

Silový tréning program pre mladých športovcov by mal zohľadňovať všetky hlavné svalové skupiny v tele : hrudník , hornú časť chrbta , ramená , biceps , triceps , krk , brušné svalstvo , spodná časť chrbta , boky. Tiež štvorhlavý sval , hamstringy a lýtka . Niektoré športy sa viac zameriavajú na konkrétnu časť tela alebo vyžadujú odborné práce na menších svalových skupinách ( napr. baseball). Ale všetky hlavné svalové skupiny by mali byť pravidelne posilňované.

K tomu , aby akýkoľvek program bol účinný. musí dôjsť k systematickému a progresívnemu preťaženiu svalstva . Pokrok je možné vykonať prostredníctvom niektorej z nasledujúcich techník: zvýšenie počtu opakovaní , zvýšenie váhy závažia , zvýšenie počtu opakovaní , zvýšenie počtu tréningových dní v týždni , zníženie množstva odpočinku medzi sériami , alebo ich kombinácie.

 

One response

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s