Cvičenie s činkami pre ženy? Áno!

Ak ste prišli na túto stránku, pravdepodobne sa snažíte zistiť klady a zápory cvičenia s činkami pre ženy. U pánov je to jasné – cieľom je vybudovať pevné a funkčné svalstvo. Ale sú tréningové plány pre ženy do posilňovne vhodné aj vtedy, ak nechcete vyzerať ako fitneska? Samozrejme! Nečakajte, že po niekoľkých týždňoch dvíhania činiek Vám narastú svaly. To sa nestane pravdepodobne ani pri dlhodobejšom cvičení s činkami. Museli by ste totiž skutočne významne upraviť stravu. A posledná vec – fitnessky vyzerajú nežensky len na súťažiach. Už ste videli fotografie fitness dievčat mimo pódia? Nejde o kulturistky. A také telo môže mať drvivá väčšina žien – aj Vy! Chce to len drinu, tréning a odhodlanie. Úpravu stravy. Motiváciu.

Ak chcete získať silný stred tela, funkčné svaly a byť fit súčasne , potom budete musieť cvičiť s činkami. Ak postupne cvičíte s činkami, telo si na záťaž zvykne a spevnie. Neznamená to, že Vám automaticky narastú mužské bicepsy. Pozrite si jednoduché video z dielne online trénera. Nájdete na ňom ženy, ktoré preferujú cvičenie s činkami. Zistíte, že pevné stehná, zadok či brucho sú sexi viac ako si myslíte.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s